piątek, 22 lutego 2013

Smutno.

"Bo jak drugiej osobie zależy to nigdy nie przestanie walczyć, nie odejdzie. Mimo wszystkich przeciwności i przykrości będzie obok, to prawdziwa miłość nigdy nie minie! Pamiętaj, że to zdarza się tylko raz, więc jak już masz taką osobę to nie zepsuj tego!"


"Jeśli naprawdę kogoś kochasz, to nie zrezygnujesz z niego nigdy. Choćby nie wiem co zrobił, gdzie był i z kim był. Zawsze wracasz, nieważne jakby Cię zranił. Czekasz i zastanawiasz się co teraz robi, gapisz się całymi dniami na telefon, oczekując, że zadzwoni. Jeśli kogoś kochasz, to o niego walczysz. Bezwarunkowo!"


"Też byłam naiwna. Też byłam słaba. Też mu uwierzyłam. Też się zawiodłam. Też tak mocno kochałam ;("




242886_large



Tumblr_liuwqcizs21qgcnpjo1_500_large



Tumblr_miladilsy71s5z9sgo1_400_large



1 komentarz:

Roksana pisze...

Dobre słowa ;))
Świetny blog ;)